Slik jobber Mobility med kundeservice

God kundeservice handler ikke bare om å være tilgjengelig og skape gode opplevelser. For oss handler det om de mange små grepene som bidrar til at det blir enklere for deg som kunde å ha et lite klimafotavtrykk.

Et helt konkret eksempel på det er noe så trivielt som beskyttelsesglass. Tidligere har vi nevnt at veldig mange skjermer knuses innen 24 måneder, men visste du at dette tallet faktisk synker drastisk dersom telefonen har beskyttelsesglass?

Likevel er det mange som ikke beskytter telefonen med glass. Det er ikke så rart, for det er vanskelig å få glasset til å sitte riktig på. Dersom du ikke har gjort det før, og har litt uflaks, er det fort gjort at det kommer på skjevt på, eller at man får sjenerende luftbobler under glasset.

Vår løsning er enkel: Hvis kunden ønsker, så setter vi rett og slett på beskyttelsesglass på alle mobiler vi leverer ut. Så slipper man å tenke på det – og mobilene tåler en ekstra støyt.  

Kontakt oss